Administratívny a klientský pracovník
Do košickej pobočky hľadám mladého, ambiciózneho a iniciatívneho človeka na kancelárske práce, administratívu, vybavovanie telefonátov atď, so skorým zaškolením na vedúcu pozíciu, čiže vhodný kandidát by mal byt samostatný, komunikatívny, schopný rýchlo sa učit, preberat na seba kompetencie a mal by byt schopný ma zastúpit v mojej neprítomnosti (vedenie kancelárie a kolegov, školenia, pohovory). Životopisy zasielat na bokova. andrea@gmail. com, vybraní uchádzači budú prizvaní na osobný pohovor.
Ďalšie inzeráty v kategórii
Práca
asistentka manažera Personálna agentúra Max ponúka voľné pracovné miesto v elektrotechnickom priemysle v Trnave na pozícii asistentka manažéra. Náplň práce: práca s PC, tvorba tabuliek, evidencia dochádzky, administratívne práce. Základy anglického jazyka a vodičsky preukaz podmienkou . Ponúkaná mzda je 3, 00 eur na hodinu v čistom + dochádzkový bonus + stravné lístky ...
Pracovná ponuka pre ľudí, kt. chcú praco Hľadám cieľavedomých ľudí do svojho rozvíjajúceho sa tímu v Trnave a Bratislave. Práca je zameraná v oblasti finančnej sféry. Prácu je možné vykonávat na hlavný pracovný pomer, ale aj popri práci na vedľajší pomer, popri štúdia alebo materskej. Stačí sa práci venovat pár hodín denne. Náplňou práce je maloobchod aj veľkoobchod a starostlivost o klie ...
Drobné administratívne práce Brigádnická práca - drobné administratívne úkony. Podmienkou je ovládat pc a internet. Len seriozny uchádzači. ...